Friday, October 5, 2012

مش هتصدق الشباب عملو ايه فى اعز صديقة ليهم على الفيس بوك


انا اسمى ندى 18 سنة واصحابى حكولى كتير عن الفيس بوك ودخلت وشاركت وعملت اكونت وكنت مبسوطة اوى انى بتبادل المشاركات والاصدقاء والاضافات بصراحة عجبنى الموقع اوى
وبعد فترة لقيت اضافات كتير اوى بس مكنتش بقبل غير اضافات بنات بس
وبعد فترة صحبتى عملت ليا تاج لصورة  انا كنت متصورة فيها مع صحبتى دى وبعد كده ببص لقيت تعليقات كتير اوى من ناس انا معرفهاش ومش صحابى كانو معجبين بصورتى اوى مع صحبتى
تانى يوم لقيت واحده بعتتلى اضافة ولقيتها صديقة مشتركة بينى وبين صحبتى فقبلتها وبعدين لقيت منها رسالة بتتعرف عليا . المهم اتعرفنا على بعض وقالتلى انتى امورة اوى بس ياريت متحطيش صورتك  تانى على الفيس قولتلها ليه قالتلى عشان خطر .. وياريت بقا تنجزى وتنزلى تقابلينى دلوقتى
قولتلها نعم اقابلك ليه ان شاء الله
قالتلى انا ولد اساسا واسمى