Thursday, September 27, 2012

اخويا وخطيبى جننونى خلاص مش عارفة اتصرف معاهم .. اخويا هيطير منى الجوازة



اخويا وخطيبى جننونى خلاص مش عارفة اتصرف معاهم .. اخويا هيطير منى الجوازة
انا اسمى داليا ومخطوبة وبحب خطيبى اوى وكنا بنتقابل كتير قبل الخطوبة و ماما عارفة كده كويس .. دلوقتى بقا لما اتخطبنا النظام اختلف خالص .. اخويا قال لماما مفيش خروج لوحدهم الا وانا معاهم عشان هو اللى مسئول عنى بعد وفاة بابا .. بس ماما احيانا بتخلينى اروح معاه للدكتور من ورا اخويا
المشكلة ان خطيبى عاوز يخرج معايا لانه بيقولى انا مش عارف اقعد معاكى ولا نتكلم ولا بنقعد مع بعض
لان اخويا رافض كل ده .. فكرت انى اقولهم اننا رايحين للدكتور بس انا عارفة اننا كده بنكذب عليهم وكنا هنرجع فى معاد الدكتور عادى .. خطيبى رافض معاملة اخويا وقالى اخوكى مش هيمشينى على مزاجه ولو هو عاوز كده يبقى بلاش خالص
انا مش عارفة اتصرف ازاى وازاى اوفق بين اخويا وخطيبى