Sunday, September 16, 2012

عندى مشكلة عاطفية شاركونى فى حلها

انا بحب صاحب اخويا وهو كمان كان بيحبنى جدا وكنت عايشة معا احلى قصة حب وكان انا وهو متفهمين جدا ومتفقين جدا ابتديت علاقتنا على النت وبعد كدة اتطورت لموبايل بس اخويا كان عارف اننا بنتكلم على النت بس عادى اخوات وبعد كدة عرف ومسحهولى من عندى ورجعت اكلموا تانى من اميل تانى واديتوا رقمى وبعد فترة اتفق معايا ان احنا لازم نسيب بعض علشان كدة بنخون اخويا وانا حولت كتير اننا نفضل مع بعض بس مقدرتش وسبنا بعض بس بنتكلم صحاب كل فترة لما بيواحشنى وببقا مش قادرة بس انا حاسة ان هو لسه بيحبنى بس مش عارفة خايفة احساسى يطلع غلط فى الاخر بس انا ليا قرايب كتير بيحبونى بس مش عارفة احب اى حد فيهم ومش عارفة انساه خالص ولا بأى طريقة وخايفة احساسى يطلع غلط اعمل اية بجد حد يقولى حل ؟؟؟ وهو علشان سبنى علشان اخويا كدة مش بيحبنى ولا اية بظبط ولا دة بيتسلى بيا ولا اية بس ؟ بس احنا لسة فى ثانوى مينفعش ارتباط رسمى  وياريت حد يقولى رد هل هو سابنى كدة بيحبنى ولا لا  واعمل اية دلوقتى